Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Realizuj zamówienie

Szukaj

Regulamin, formy płatności i dostawy, dane do przelewu, warunki gwarancji oraz Polityka prywatności:

 

 

REGULAMIN

 

1. Warunkiem koniecznym do składania zamówień jest założenie przez Klienta osobistego konta w sklepie Linia Szycia. Poprawność wpisywanych danych ma kluczowe znaczenie dla realizacji zamówień. Zakładając konto Klient potwierdza, iż dane są prawdziwe oraz wyraża zgodę na przysyłanie korespondencji na podany adres, a także adres e-mail oraz akceptuje niniejszy Regulamin.

Linia Szycia nie ponosi odpowiedzialności za zamówienia złożone przez osoby trzecie, z wykorzystaniem danych, niezbędnych do zalogowania się na osobistym koncie Klienta.

 

2. Towary dostępne w magazynie wysyłane są wg ustaleń z Klientem. Realizacja zamówień na towary, których aktualnie brak w magazynie, jest uzgadniana z Klientem pocztą e-mail lub telefonicznie. W celu upewnienia się, że dany towar znajduje się aktualnie w magazynie lub ustaleniu terminu dostawy prosimy o kontakt tel : 61 86 40 268, 61 66 14 225

 

3. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się po jednoznacznym określeniu formy dostawy oraz płatności.

 

4. Zmian w zamówieniu można dokonywać do momentu otrzymania informacji o wysyłce towaru. Anulowanie bądź zmiana zamówienia, które już zostało wysłane, jest niemożliwe.

 

5. Za opóźnienia, wynikające z pracy dostawcy przesyłek, Linia Szycia nie ponosi odpowiedzialności. Każdy przypadek zniszczenia opakowania towaru w drodze do Klienta, powinien być zgłoszony do Linia Szycia. NALEŻY SPRAWDZIĆ PRZED PODPISANIEM LISTU, CZY OPAKOWANIE ORAZ MASZYNA NIE ZOSTAŁY USZKODZONE W CZASIE TRANSPORTU. Podpisanie Listu przewozowego uniemożliwia ubieganie się o odszkodowanie za zniszczenie towaru.*

 

6. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich. Cena, podana przy towarze, jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, a także do usuwania tych towarów i wprowadzania nowych.

 

7. Wszystkie produkty oferowane w sklepie objęte są podatkiem VAT w wysokości 23%. Przy każdym z produktów podane są ceny brutto (zawierają VAT).

 

8. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a firmą Linia Szycia. Zakładając konto i zakupując towar Klient potwierdza, że zgadza się z Regulaminem oraz upoważnia Firmę Linia Szycia do wystawiania Faktur VAT bez podpisu uwierzytelniającego.   Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej umowy ma miejsce poprzez wydrukowanie i przekazanie klientowi Faktury VAT.

 

9. Korzystanie z oferty sklepu internetowego jest związane z podaniem danych osobowych. Linia Szycia oświadcza, że podane przez Klienta dane będą używane tylko w celu realizacji zamówień oraz informowania o aktualnej ofercie sklepu, z zastrzeżeniem prawa Klienta do ich poprawiania i uzupełniania zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29. 08. 1997 r ., i w żadnym wypadku nie będą przekazywane osobom trzecim.

 

10.   Wraz z zakupionym towarem klient otrzymuje:

- Fakturę VAT potwierdzającą zakup

- Gwarancję

- Instrukcję obsługi w języku polskim

 

 

UWAGA:  
Niniejszy katalog nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. 
Rzeczywisty wygląd produktów może różnić się nieznacznie od produktów prezentowanych na zdjęciach. 

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów.

 

Rabaty oraz promocje nie sumują się. Rabat sklepowy 5% wyłącznie na urządzenia (nie dotyczy akcesoriów dodatkowych, oprzyrządowania, części itp). Rabat nie zawsze jest widoczny w mailu zwrotnym - w momencie wystawienia Faktury VAT lub paragonu zostaje naliczony.

 

 UWAGA!

Części są wysyłane za pobraniem. Inne formy płatności nalezy wcześniej ustalić w sklepie.

Części zamienne na Gwaracji są wysyłane po wcześniejszym sprawdzeniu części uszkodzonej, którą należy do nas przesłać. Inne formy wymiany części na Gwarancji należy wcześniej ustalić w sklepie. 

 

* Dot. REKLAMACJI

Jeśli towar odbierany od Kuriera nosi znamiona uszkodzenia (wgnieciony karton, ruchome części, inne widoczne lub słyszalne zniszczenia) należy bezwzględnie sporządzić PROTOKÓŁ SZKODOWY, który każdy kierowca posiada. Poczym proszę wraz z "Oświadczeniem o odstapieniu od roszczeń wb.firmy kurierskiej na korzyść LINIA SZYCIA " oraz (w miarę mozliwości) zdjęciami uszkodzeń odesłac do siedziby LINIA SZYCIA w terminie do 14dni od daty dostawy, abyśmy mogli utrzymać termin reklamacji wzgl.firmy kurierskiej.

Ze swojej strony LINIA SZYCIA postara się rozwiązać reklamację w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia z Odbiorcą- jest to jednak zalezne od wyników negocjacji z kurierem.

Jeśli są jakieś wątpliwości proszę dzwonić na nr firmowe (61 8640268)

 

* Dot. Odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania jakielkojwiek przyczcyny.

Okres na odstąpienie od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w fizyczne posiadanie towarów lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie towarów.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas LINIA SZYCIA, Mirosław Piłat, Kolejowa 1/3, 60-715 Poznań, tel.: 61 86 40 268

, e-mail: sklep@liniaszycia.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą). Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszelkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferwoany przez nas), bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowanie o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od umowy. Zwrotów płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w początkowej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi najwcześniej.







* Od 01 lipca 2013 zmiana godzin otwarcia sklepu : pon-pt 8:00 - 16:00, sob 9:00 - 12:00

* soboty dyżury: w przypadku chęci zakupu urządzeń bądź testów prosimy o wcześniejszy kontakt celem uzgodnienia terminu!

 

Formy płatności i dostawy

 

Wysyłka GRATIS! przy zamówieniu dwóch lub więcej maszyn (nie dotyczy części, akcesoriów dodatkowych), których ogólna waga nie przekroczy 30kg.


Termin dostawy zależny jest od Państwa wyboru formy płatności:

 

Przy paczkach do 0,5 kg.

 

  • pobranie (wysyłka przy zamówieniu do 14tej tego samego dnia-dostawa priorytet wg standardów Poczy Polskiej, transport Poczta Polska)

- koszt towaru + transportu z pobraniem 21,-zł. brutto

 

  • przedpłata (wysyłka priorytet towaru Pocztą Polską po wpłynięciu wartości na konto)

- koszt towaru + transport 7,-zł. brutto ( na podstawie Faktury ProFormy, bądź Faktury VAT z przedłużonym terminem realizacji płatności)

 

  • przedpłata (wysyłka towaru Państwa Kurierem po wpłynięciu wartości na konto)

koszt towaru wyłącznie (na podstawie Faktury ProFormy, bądź Faktury VAT z przedłużonym terminem realizacji płatności)

 

Uwaga: Części zamienne oraz drobnica są wysyłane bez płaności przelewem terminowym

 

Przy paczkach do 30 kg.

 

  • pobranie (wysyłka przy zamówieniu do 13tej tego samego dnia-dostawa do 16tej dnia następnego roboczego, transport Naszym Przewoźnikiem)

- koszt towaru + transportu z pobraniem 30,-zł. brutto

 

  • przedpłata (wysyłka towaru Naszym Kurierem po wpłynięciu wartości na konto)

- koszt towaru + transport 21,-zł. brutto ( na podstawie Faktury ProFormy, bądź Faktury VAT z przedłużonym terminem realizacji płatności)

 

  • przedpłata (wysyłka towaru Państwa Kurierem po wpłynięciu wartości na konto)

koszt towaru wyłącznie (na podstawie Faktury ProFormy, bądź Faktury VAT z przedłużonym terminem realizacji płatności)

 

Przy paczkach do 100 kg.(Europaleta)

 

  • pobranie (wysyłka przy zamówieniu do 10tej tego samego dnia-dostawa do 16tej dnia następnego roboczego, transport Naszym Przewoźnikiem)

- koszt towaru + transportu z pobraniem 160,-zł. brutto (uwaga: przy każdym rozpoczętym 1tys zł wartości pobrania zastrzegamy sobie mozliwość doliczenia 6,-zł netto)

 

  • przedpłata (wysyłka towaru Naszym Kurierem po wpłynięciu wartości na konto)

- koszt towaru + transport 160,-zł. brutto ( na podstawie Faktury ProFormy, bądź Faktury VAT z przedłużonym terminem realizacji płatności)

 

  • przedpłata (wysyłka towaru Państwa Kurierem po wpłynięciu wartości na konto)

koszt towaru wyłącznie (na podstawie Faktury ProFormy, bądź Faktury VAT z przedłużonym terminem realizacji płatności)

 

Istnieje również możliwość płatności w sklepie w systemie gotówkowym, płatności kartą, oraz RATY w Credit Agricole Bank Polska SA (dawny Lukas Bank)!!!  

Przy wielkogabarytowych maszynach koszt i forma transportu ustalane są indywidualnie!!!

Możliwość dowozu towaru naszym środkiem transportu - 1,50zł netto / km 

 

Zamówienia za pobraniem realizowane i wysyłane są w kolejności ich spływania, a w przypadku przedpłat w kolejności zaksięgowywania na koncie.

  

Faktura VAT wystawiana jest na podane dane (prosimy koniecznie o podanie nr telefonu kontaktowego celem uniknięcia błądzenia Kuriera przy dostawie), a koszty transportu są na niej odrębnie ujęte.

 

 PODANE CENY TRANSPORTU DOTYCZĄ TRANSPORTU NA TERENIE POLSKI. CENĘ  I  MOŻLIWOŚĆ TRANSPORTU  POZA TEREN POLSKI TRZEBA UZGODNIĆ KONTAKTUJĄC SIĘ  ZE  SKLEPEM.

 

Pełne dane dla płatności przelewem: 

LINIA SZYCIA

Mirosław Piłat

Kolejowa 1/3

60-715 Poznań

NIP PL7791070330

 

Nr Konta Bankowego w Banku mBank

               97 1140 2004 0000 3102 7532 3271

 

SWIFT BREXPLPWMBK (pola wolne- wpisać X)

format kont

IBAN - PL wpisać przed 26 cyfrowym nr konta

NRB - sam 26 cyfrowy nr konta 

 

 

 

WARUNKI GWARANCJI NA MASZYNY PRZEMYSŁOWE DO SZYCIA

 

Dokumentem uprawniającym do korzystania z bezpłatnej gwarancji jest faktura VAT.
Gwarancją jest objęta głowica maszyny wraz z zespołem napędowym.
Gwarancją nie są objęte części maszyny zużywające się w sposób naturalny w trakcie eksploatacji takie jak:

  • chwytacze
  • płytki ściegowe
  • transportery
  • stopki
  • płytki
  • wałki
  • sprężynki
  • okładziny sprzęgieł
  • szpulki
  • elementy grzejne
  • grzałki
  • cewki
  • żarówki
  • oraz noże tnące i obcinania nici

Gwarancja nie obejmuje wad wynikających z uszkodzeń mechanicznych, przeciążeniowych, niewłaściwej eksploatacji, sprzecznej z instrukcją obsługi i przeznaczeniem maszyny.
Firma zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia części i usunięcia wad uniemożliwiających pracę maszyny zgodnie z jej przeznaczeniem technologicznym w terminie 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia usterki lub dostarczenia maszyny do punktu serwisowego.
Okres naprawy może być przedłużony o czas sprowadzenia importowanej części, która wymaga wymiany a nie ma jej na magazynie w Polsce.
Maszyna musi być właściwie konserwowana oraz muszą być stosowane właściwe igły i nici do szycia materiałów, folia ochronna według przeznaczenia maszyny.
Nie podlegają gwarancji regulacje maszyny związane ze zmianą nici i szytych materiałów.
W okresie gwarancyjnym wykluczone jest odstąpienie od kontraktu lub zmniejszenie cen zakupu z wyjątkiem przypadku kiedy firma w wyniku okoliczności zawinionych przez siebie nie dostarczy i nie usunie wad podlegających gwarancji.
Okres gwarancji przedłuża się o czas w jakim towar nie mógł być używany z powodu opóźnionej dostawy lub naprawy.
Wykluczone są żądania imiennych odszkodowań za ewentualne okaleczenia osób i pozostałych pośrednich strat.
Gwarancja obejmuje dwadzieścia cztery miesiące od daty zakupu.

 

WARUNKI GWARANCJI MASZYN PAKUJĄCYCH

 

             I.      Gwarancji udziela się na okres 24 miesięcy od daty sprzedaży. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie, w terminach nie dłuższych niż 14 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do Punktu Serwisowego. Okres gwarancji ulega automatycznie przedłużeniu o czas przebywania sprzętu w Punkcie Serwisowym.

           II.      Przez naprawę gwarancyjną rozumie się wykonanie przez Punkt Serwisowy czynności o charakterze specjalistycznym, właściwym dla usunięcia wady objętej gwarancją. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt, na przykład: zainstalowanie, sprawdzenie działania, wymiana części grzewczych, itp.

        III.      Gwarancją nie są objęte:

  1. sznury przyłączeniowe, sieciowe, wtyczki, gniazda, szczotki, bezpieczniki, taśmy teflonowe (wew./zewn.), taśmy grzewcze, końcówki grzewcze, taśmy napędowe, izolatory, itp.
  2. uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne i wszystkie inne spowodowane działaniem bądź zaniedbaniem użytkownika albo działaniem siły zewnętrznej (np. środków eksploatacyjnych, wyładowania atmosferycznego, używania niezgodnych z instrukcja obsługi środków eksploatacyjnych lub czyszczących);
  3. uszkodzenia spowodowane przez wilgoć, korozje lub ciała obce, które dostały się do wnętrza urządzenia np.: pył itp.;
  4. uszkodzenia wynikłe na skutek:

- przeróbek i zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez użytkownika lub osoby trzecie;

- okoliczności za które nie odpowiada ani wytwórca ani sprzedawca, w szczególności niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, transportu lub instalacji;

- z przyczyn leżących po stronie użytkownika lub osób trzecich (np. używanie nieoryginalnych materiałów lub akcesoriów)

  1. celowe uszkodzenie sprzętu
  2. czynności konserwacyjne (np. czyszczenie grzałki itp.), wymiana części posiadających określoną żywotność (np.: bezpieczniki, teflon, paski grzewcze, itp.)

         IV.      Reklamującemu przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, wyłącznie w przypadku gdy:

- punkt serwisowy stwierdzi na piśmie, ze usuniecie wady jest niemożliwe;

- naprawa nie jest wykonana w terminie wymienionym w pkt.1 lub innym terminie uzgodnionym na piśmie z reklamującym;

- w okresie gwarancji wystąpi konieczność dokonania istotnych napraw więcej niż trzykrotnie;

           V.      Do przyjęcia reklamacji i wykonania naprawy gwarancyjnej upoważnione są Punkty Serwisowe wymienione w karcie gwarancyjnej.

         VI.      Reklamowany sprzęt dostarczany jest do Punktu Serwisowego i odbierany po naprawie przez nabywcę.

      VII.      Sprzęt dostarczany do Punktu Serwisowego powinien być czysty. Serwisant może odmówić przyjęcia do naprawy sprzętu brudnego lub oczyścić go na koszt nabywcy sprzętu.

    VIII.      Faktyczną datę naprawy gwarancyjnej Punkt Serwisowy poświadcza w karcie gwarancyjnej.

         IX.      Uprawnienia z tytułu udzielanej gwarancji mogą być realizowane jedynie po przedstawieniu WAŻNEJ karty gwarancyjnej. Samowolne zmiany wpisów w karcie lub dokonywanie napraw we własnym zakresie powoduje utratę gwarancji.

           X.      W przypadku konieczności sprawdzenia specjalistycznych części zamiennych w celu naprawy sprzętu, okres naprawy może ulec przedłużeniu o 14 dni roboczych.

         XI.      W sprawach nieregulowanych powyżej w karcie maja zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia, typu, modelu, dołączonego dowodu zakupu, daty i miejsca sprzedaży, czytelnego podpisu kupującego jest NIEWAŻNA.

 

 



 

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WWW.LINIASZYCIA.PL ORAZ WWW.LINIAZYCIA.EU

 

 

 

1. Informacje ogólne.

1.      Operatorem Serwisu WWW.liniaszycia.pl oraz WWW.liniazycia.eu

LINIA SZYCIA Mirosław Piłat

Ul. Kolejowa 1/3; 60-715 Poznań

NIP 779-107-03-30, REGON 630231246

Ewidencja działalności gospodarczej pod nr 34350/2003/S rozpoczęta z dniem 11/08/2003

2.      Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:

a.     Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje.

b.     Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").

c.      Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego Ogicom Spider Sp. z o.o. S.K.A., funkcjonującego pod adresem www.ogicom.pl

2. Informacje w formularzach.

1.      Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.

2.      Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)

3.      Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.

4.      Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.

5.      Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.

6.      Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.

3. Informacja o plikach cookies.

1.      Serwis korzysta z plików cookies.

2.      Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3.      Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.

4.      Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:

a.     tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;

b.     utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

c.      określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.

5.      W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6.      Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.

7.      Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.

8.      Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.

9.      Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics

10.  Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.

11.  W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/

4. Logi serwera.

1.      Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.

2.      Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:

a.     czas nadejścia zapytania,

b.     czas wysłania odpowiedzi,

c.      nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,

d.     informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,

e.     adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,

f.       informacje o przeglądarce użytkownika,

g.     Informacje o adresie IP.

3.      Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.

4.      Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.

5. Udostępnienie danych.

1.      Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.

2.      Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.

3.      Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.

6. Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

1.      Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www

2.      W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:

a.     Internet Explorer

b.     Chrome

c.      Safari

d.     Firefox

e.     Opera

f.       Android

g.     Safari (iOS)

h.     Windows Phone

i.        Blackberry